9. УМ. Інклюзія

  Посилання на онлайн-урок: https://meet.google.com/xje-ybuc-igt    

29.10.2025      Зустріч у Google meet о 8:30    

 Уроки № 17-18

Тема. ЗМ Розповідь як тип мовлення 

Кроки  до виконання

  💦 1. Розглянь типи мовлення 👇

💦 2. Вправа № 158 с.77 (усно)
💦 3. Вправи №  162, 163, 164 с. 79-80 (усно)


💦 4. Вправа № 167 с. 81  (письмово)









22.10.2025      Зустріч у Google meet о 8:30    

 Уроки № 15-16

Тема.  Займенник

Кроки  до виконання

  😺 Емоційне налаштування

У зошиті запиши так: 
                                      
                                Двадцять друге жовтня
                                      Класна робота

Займенник

💥 1. Розглянь!

2. Виконай! Підручник с.36-37


Опрацюй! Підручник с.40, 42




14.10.2025      Офлайн о 8:30    

 Уроки № 13-14

Тема.  Займенник

Кроки  до виконання

  😺 Емоційне налаштування

У зошиті запиши так: 
                                      
                                Чотирнадцяте жовтня
                                      Класна робота

Займенник

💥 1. Розглянь та виконай!





08.10.2025      Зустріч у Google meet о 8:30    

 Уроки № 11-12

Тема.  Дієслова І і ІІ дієвідміни. ЗМ Типи мовлення

Кроки  до виконання

  😺 Емоційне налаштування


У зошиті запиши так: 
                                      
                                       Восьме жовтня
                                      Класна робота
Дієслова І і ІІ дієвідміни. ЗМ. Типи мовлення


💥 1. Пригадай!

 💥 2. Виконай вправу № 56 с.33 (письмово)

💥 3. Пригадай!

💥 4. Розглянь табличку  👇 та запиши в зошит

💥 5. Творче завдання "Відновлення тексту"
 

💥 6. Перевір себе + дай відповідь на питання


🌻 7. Рефлексія та самооцінювання




01.10.2025        Офлайн

 Уроки № 9-10

Тема.  Часи дієслів (майбутній). Дієслова І і ІІ дієвідміни

Кроки  до виконання

  😺 Емоційне налаштування


У зошиті запиши так: 
                                      
                                       Перше жовтня
                                      Класна робота
Часи дієслів (майбутній).
Дієслова І і ІІ дієвідміни

🌻  1. Пригадай вивчене про теперішній та минулий час.

           

🌻  2. Прочитай та запам*ятай!



🌻  3. Виконай вправу № 52 с.31


🌻  4Пригадай!
🌻  5Виконай вправу №55 с.32

🌻  6
Усне малювання: подивися за вікно класу. Розкажи, який пейзаж  спостерігаєш. Які дієслова ти використала у своїй розповіді?

🌻 7. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті


24.09.2025      Офлайн    

 Уроки № 7-8

Тема.  Дієслово. Часи дієслів (теперішній і минулий)

Кроки  до виконання

  😺 Емоційне налаштування


У зошиті запиши так: 
                                      
                             Двадцять четверте вересня
                                      Класна робота
Дієслово. Часи дієслів (теперішній та минулий)

🌻  1. Пригадай вивчене раніше про дієслово



🌻 2. Розглянь схему 👇



🌻 3. Виконай 👇

🌻 4. Виконай 👇



 🌻 5.   Творче завдання 👇

🌻 6. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті

17.09.2025      Офлайн  

 Уроки № 5-6

Тема.  Прикметник

Кроки  до виконання

  😺 Емоційне налаштування. Який у тебе зараз настрій?

У зошиті запиши так: 
                                      
                                   Сімнадцяте вересня
                                      Класна робота
Прикметник

🌻  1. Пригадай про прикметник


🌻  2. Виконай  


🌻  3. Прочитай, дай відповіді 



🌻  4. Виконай письмово

🌻  5. Усна розповідь 

🌻 6. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті













10.09.2025      Зустріч у Google meet о 8:30    

 Уроки № 3-4

Тема.  Число іменника. ЗМ Повторення вивченого про текст

Кроки  до виконання

  😺 Емоційне налаштування


У зошиті запиши так: 
                                      
                                     Десяте вересня
                                      Класна робота
Число іменника. ЗМ. Повторення вивченого про текст

🌻  1. Пригадай про число іменника

🌻 2. Виконай вправу №9 с.12


🌻 3. Вправа №11 с.13

🌻 4. Пригадай!

🌻 5. Попрацюй з текстом. Вправа № 151 с.74
🌻 6. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті

Доброго ранку, любі мої учні! 💝💝💝 Вітаю вас з початком 2025-2026 навчального року! Бажаю вам наполегливості,  натхнення, творчості!  💛💙

03.09.2025     

 Уроки № 1 -2

Тема.  Усне і писемне мовлення. Частини мови. Іменник


Кроки  до виконання

  😺 Емоційне налаштування. Сьогодні ми з вами продовжуємо цікаву захопливу подорож сторінками шкільного життя  й розпочнемо її мандрівкою шкільними кабінетами. Нас супроводжуватимуть такі гарні котики. Чому саме котики? Бо сподіваюсь, що у вас є домашні улюбленці, які іноді допомагають учитися, а інколи навпаки ...  - заважають. 

    Уявіть, що ось такі симпатичні пухнастики оселилися в кімнатах ліцею. Розгляньте картинку, прочитайте та оберіть, який із котиків вам найбільше сподобався?
 

У зошиті запиши так: 
                                      Третє вересня
                                      Класна робота
    Мені найбільше сподобався котик із кабінету ... (запишіть назву кабінету), тому що ... (продовжіть речення і напишіть чому обрали саме цього котика).

2. Пригадай вивчене про мовлення

3. Працюй усно з малюнками

4. Пригадай частини мови

5. Що пам*ятаєш про іменник? Вправа №4 👇

6. Виконай вправу №8 👇
7. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті



Немає коментарів:

Дописати коментар