Посилання на онлайн-урок: https://meet.google.com/xje-ybuc-igt
29.10.2025 Зустріч у Google meet о 8:30
Уроки № 17-18
Тема. ЗМ
Розповідь як тип мовлення
Кроки до виконання
💦 1. Розглянь типи мовлення 👇
💦 2. Вправа № 158 с.77 (усно)
💦 3. Вправи № 162, 163, 164 с. 79-80 (усно)
💦 4. Вправа № 167 с. 81 (письмово)
22.10.2025 Зустріч у Google meet о 8:30
Уроки № 15-16
Тема. Займенник
Кроки до виконання
😺 Емоційне налаштування
У зошиті запиши так:
Двадцять друге жовтня
Класна робота
Займенник
💥 1. Розглянь!
2. Виконай! Підручник с.36-37
Опрацюй! Підручник с.40, 42
14.10.2025 Офлайн о 8:30
Уроки № 13-14
Тема. Займенник
Кроки до виконання
😺 Емоційне налаштування
У зошиті запиши так:
Чотирнадцяте жовтня
Класна робота
Займенник
💥 1. Розглянь та виконай!
08.10.2025 Зустріч у Google meet о 8:30
Уроки № 11-12
Тема. Дієслова І і ІІ дієвідміни. ЗМ Типи мовлення
Кроки до виконання
😺 Емоційне налаштування
У зошиті запиши так:
Восьме жовтня
Класна робота
Дієслова І і ІІ дієвідміни. ЗМ. Типи мовлення
💥 1. Пригадай!

💥 2. Виконай вправу № 56 с.33 (письмово)
💥 3. Пригадай!
💥 4. Розглянь табличку 👇 та запиши в зошит
💥 5. Творче завдання "Відновлення тексту"
💥 6. Перевір себе + дай відповідь на питання
🌻 7. Рефлексія та самооцінювання
Уроки № 9-10
Тема. Часи дієслів (майбутній). Дієслова І і ІІ дієвідміни
Кроки до виконання
😺 Емоційне налаштування
У зошиті запиши так:
Перше жовтня
Класна робота
Часи дієслів (майбутній). Дієслова І і ІІ дієвідміни
🌻 1. Пригадай вивчене про теперішній та минулий час.

🌻 2. Прочитай та запам*ятай!
🌻 3. Виконай вправу № 52 с.31
🌻 4. Пригадай!
🌻 5. Виконай вправу №55 с.32
🌻 6. Усне малювання: подивися за вікно класу. Розкажи, який пейзаж спостерігаєш. Які дієслова ти використала у своїй розповіді?
🌻 7. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті
24.09.2025 Офлайн
Уроки № 7-8
Тема. Дієслово. Часи дієслів (теперішній і минулий)
Кроки до виконання
😺 Емоційне налаштування
У зошиті запиши так:
Двадцять четверте вересня
Класна робота
Дієслово. Часи дієслів (теперішній та минулий)
🌻 1. Пригадай вивчене раніше про дієслово
🌻 2. Розглянь схему 👇
🌻 3. Виконай 👇
🌻 4. Виконай 👇
🌻 5. Творче завдання 👇🌻 6. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті
17.09.2025 Офлайн
Уроки № 5-6
Тема. Прикметник
Кроки до виконання
😺 Емоційне налаштування. Який у тебе зараз настрій?
У зошиті запиши так:
Сімнадцяте вересня
Класна робота
Прикметник
🌻 1. Пригадай про прикметник
🌻 2. Виконай 
🌻 3. Прочитай, дай відповіді
🌻 4. Виконай письмово
🌻 5. Усна розповідь
🌻 6. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті
10.09.2025 Зустріч у Google meet о 8:30
Уроки № 3-4
Тема. Число іменника. ЗМ
Повторення вивченого про текст
Кроки до виконання
😺 Емоційне налаштування
У зошиті запиши так:
Десяте вересня
Класна робота
Число іменника. ЗМ. Повторення вивченого про текст
🌻 1. Пригадай про число іменника
🌻 2. Виконай вправу №9 с.12
🌻 5. Попрацюй з текстом. Вправа № 151 с.74
🌻 6. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті
Доброго ранку, любі мої учні! 💝💝💝 Вітаю вас з початком 2025-2026 навчального року! Бажаю вам наполегливості, натхнення, творчості! 💛💙
03.09.2025
Уроки № 1 -2
Тема. Усне і писемне мовлення. Частини мови. Іменник
Кроки до виконання
😺 Емоційне налаштування. Сьогодні ми з вами продовжуємо цікаву захопливу подорож сторінками шкільного життя й розпочнемо її мандрівкою шкільними кабінетами. Нас супроводжуватимуть такі гарні котики. Чому саме котики? Бо сподіваюсь, що у вас є домашні улюбленці, які іноді допомагають учитися, а інколи навпаки ... - заважають.
Уявіть, що ось такі симпатичні пухнастики оселилися в кімнатах ліцею. Розгляньте картинку, прочитайте та оберіть, який із котиків вам найбільше сподобався?
Третє вересня
Класна робота
Мені найбільше сподобався котик із кабінету ... (запишіть назву кабінету), тому що ... (продовжіть речення і напишіть чому обрали саме цього котика).
2. Пригадай вивчене про мовлення
3. Працюй усно з малюнками
4. Пригадай частини мови
5. Що пам*ятаєш про іменник? Вправа №4 👇
6. Виконай вправу №8 👇
7. Рефлексія та самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці за допомогою смайлика. Намалюй його в зошиті
Немає коментарів:
Дописати коментар