Посилання на онлайн-урок https://meet.google.com/nvy-hbsc-ffh
Наш ПІДРУЧНИК: Українська мова: (рівень стандарту): підруч. для 11-го кл. ЗЗСО / О.Заболотний, В.Заболотний. - Київ: Генеза, 2019. - 240 с.
Добрий день, любі мої учні! 💖💖💖 Вітаю Вас з початком 2025-2026 навчального року! Бажаю Вам наполегливості, натхнення, творчості! Усім нам миру, перемоги та офлайн-зустрічі у нашому ліцеї! 💙💛
Пам'ятайте:
.09.2025 (2 години) Зустріч у Google meet о 12:00
УРОК № 1-2
Тема. Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості. УМР. Колективна проєктна робота
Кроки до виконання
🌝 Емоційне налаштування
Мова - живий пульсуючий організм. Вона живе і розвивається разом з народом. А народ - це кожен з нас. Саме ми і повинні вивчати, плекати, збагачувати нашу мову, передавати майбутнім поколінням. Тільки за такої умови наша мова житиме віками!
🌝 1. Пропоную пригадати культуру мовлення з курсу 10 класу і виконати завдання вікторини "Як правильно?" (Google форма)
🌝 2. Розгляньте структуру підручника. Прочитайте звернення авторського колективу до вас, одинадцятикласників.
Зверніть увагу!!! Зміст на с.238-239
Корисні додатки, словнички (наголоси, фразеологізми) с.225-236
🌝 3. Поміркуйте! Якою мовою ви спілкуєтеся в родинному колі, з друзями, однокласниками, сусідами? Розгляньте графік. Які міркування у вас з цього приводу?
🌝 4. Прочитайте! Запам'ятайте!
Мовлення – це діяльність, що пов’язана з функціонуванням мови, це спілкування засобами мови. Мова і мовлення нерозривні. Мовлення є сукупністю мовленнєвих дій, кожна з яких має мету, що випливає із загальної цілі спілкування.
Спілкування – це передавання певної інформації, обмін нею між людьми. Процес спілкування являє собою різні види мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо. Форми спілкування бувають різні: полілог (групова розмова), діалог (розмова двох людей), монолог (наявність співрозмовника не обов’язкова).
🌝 5. Спостереження-моделювання. Прочитайте діалог і виконайте завдання.
На рецепції в готелі «Чернігів»:
— Добрий день, я забронював номер у вашому готелі на дві доби.
— Здравствуйте. Назовите Вашу фамилию.
— Андрей Веселовский.
— Заполните анкету…
А. Хто більш мовно стійкий — працівник готелю чи клієнт?
Б. Чи зобов’язаний представник сфери послуг спілкуватися тією мовою, якою послуговується клієнт?
В. Чи можна, на вашу думку, таку мовну ситуацію вважати проблемною?
🌝 7. Опрацюйте матеріал підручника с.4-5, починаючи з гуморески Павла Глазового "Кухлик"
🌝 8. Колективний творчий проєкт. Презентація. Працюй ТУТ
(Google презентація) (виконати до 16 вересня)
🌝 9. Пройдіть вхідне анкетування (Google форма)
Домашнє завдання: пункти № 8 та 9 виконати
Немає коментарів:
Дописати коментар