11. Українська мова. І семестр

 

Посилання на онлайн-урок  https://meet.google.com/nvy-hbsc-ffh


Наш ПІДРУЧНИК: Українська мова: (рівень стандарту): підруч. для  11-го кл. ЗЗСО / О.Заболотний, В.Заболотний. - Київ: Генеза, 2019. - 240 с.

Добрий день, любі мої учні! 💖💖💖 Вітаю Вас з початком 2025-2026 навчального року! Бажаю Вам наполегливості,  натхнення, творчості! Усім нам миру, перемоги та офлайн-зустрічі у нашому ліцеї! 💙💛

Пам'ятайте:

.09.2025 (2 години)  Зустріч у Google meet о 12:00 

УРОК № 1-2

Тема. Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості. УМР. Колективна проєктна робота

Кроки до виконання

🌝 Емоційне налаштування

Мова - живий пульсуючий організм. Вона живе і розвивається разом з народом. А народ - це кожен з нас. Саме ми і повинні вивчати, плекати, збагачувати нашу мову, передавати майбутнім поколінням. Тільки за такої умови наша мова житиме віками!

🌝 1. Пропоную пригадати культуру мовлення з курсу 10 класу і виконати завдання вікторини "Як правильно?" (Google форма)

🌝 2. Розгляньте структуру підручника. Прочитайте звернення авторського колективу до вас, одинадцятикласників.

Зверніть увагу!!! Зміст на с.238-239

Корисні додатки, словнички (наголоси, фразеологізми) с.225-236

🌝 3. Поміркуйте! Якою мовою ви спілкуєтеся в родинному колі, з друзями, однокласниками, сусідами? Розгляньте графік. Які міркування у вас з цього приводу?

                                

🌝 4. Прочитайте! Запам'ятайте!

Мовлення – це діяльність, що пов’язана з функціонуванням мови, це спілкування засобами мови. Мова і мовлення нерозривні. Мовлення є сукупністю мовленнєвих дій, кожна з яких має мету, що випливає із загальної цілі спілкування. 

Спілкування – це передавання певної інформації, обмін нею між людьми. Процес спілкування являє собою різні види мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо. Форми спілкування бувають різні: полілог (групова розмова), діалог (розмова двох людей), монолог (наявність співрозмовника не обов’язкова). 

🌝 5. Спостереження-моделювання. Прочитайте діалог і виконайте завдання. 

На рецепції в готелі «Чернігів»: 
— Добрий день, я забронював номер у вашому готелі на дві доби. 
— Здравствуйте. Назовите Вашу фамилию. 
— Андрей Веселовский. 
— Заполните анкету… 

А. Хто більш мовно стійкий — працівник готелю чи клієнт? 

Б. Чи зобов’язаний представник сфери послуг спілкуватися тією мовою, якою послуговується клієнт? 

В. Чи можна, на вашу думку, таку мовну ситуацію вважати проблемною? 

🌝 6. Перегляньте урок онлайн
                         

🌝 7. Опрацюйте матеріал підручника с.4-5, починаючи з гуморески Павла Глазового "Кухлик"

🌝 8. Колективний творчий проєкт. Презентація. Працюй ТУТ

(Google презентація) (виконати до 16 вересня)

🌝 9. Пройдіть  вхідне анкетування  (Google форма)

Домашнє завдання: пункти № 8 та 9 виконати


Немає коментарів:

Дописати коментар