Загальнонаціональна хвилина мовчання
Наш ПІДРУЧНИК : Українська мова: підруч. для 9 кл. ЗНЗ / В.Заболотний, О.Заболотний. - Київ : Генеза, 2017. - 272 с.
Уроки № 23-24
🎀 Налаштування на урок
- Нове століття вже на видноколі, і час новітню створює красу (Л.Костенко).
- Раптом у двір ввійшов якийсь дядько, і вони із Семеном поспішно, таємниче почали про щось говорити (В.Винниченко).
- І стонадцятий сніг ті поля притрусив, й уже прилетять не ті самі лелеки (Л.Костенко).
- То крякне крук, то коник заірже (Л.Костенко).
- Чи біля тебе душу відморожу, чи біля тебе полум’ям згорю (Л.Костенко).
- Лютували шаблі, і коні бігали без вершників, і Половці не пізнавали один одного, а з неба палило сонце, а гелгання бійців нагадувало ярмарок, а пил уставав, як за чередою, і ось розбіглись усі по степу, й Оверко переміг (Ю.Яновський).
- Машину повело, і ми згубили шлях (Л.Костенко).
Основні складові щастя
·
Задоволення життям: комплексна оцінка свого життя як
такого, що приносить радість і задоволення.
·
Позитивні емоції: часті переживання радості,
любові, умиротворення та спокою.
·
Відчуття мети: життя, наповнене змістом,
де реалізується своє призначення та досягаються власні прагнення.
·
Внутрішня гармонія: відчуття спокою, миру та
злагоди всередині себе, яке дозволяє насолоджуватися навколишнім світом.
·
Здоров'я: фізичне, психічне та
емоційне здоров'я є необхідною умовою для щастя.
·
Взаємини: міцні стосунки з рідними,
близькими та друзями, які надають підтримку та радість.
Як досягти щастя
·
Змінити ставлення: щастя залежить не стільки від
подій, скільки від нашої реакції на них. Важливо навчитися фокусуватися на
позитиві та змінах у сприйнятті.
·
Жити усвідомлено: зосереджуйтеся на
сьогоденні та шукайте свої захоплення, які роблять життя більш змістовним.
·
Працювати над собою: щастя – це не подарунок, а
здобуток, який вимагає зусиль. Важливо брати відповідальність за своє
життя, змінювати звички та реакції, а також дозволяти собі бути неідеальним.
·
Бути корисним: відчуття корисності та
спокійна совість є одними з ключових джерел істинного щастя.
·
Приймати себе: важливо поважати свої
кордони, приймати власні недоліки та дозволяти собі не бути завжди ідеальним.
Уроки № 21-22
🎀 1. Пригадаймо! - Що таке однорідні члени речення? - За яких умов між однорідними членами речення кому не ставимо? - Які є види речень за метою висловлювання?
🎀 3. Опрацюйте теоретичний матеріал с.60
Уроки № 19-20
Уроки № 17-18
Подивіться вгору-вниз, ліворуч-праворуч
Обведіть очима прямокутник
Покліпайте віями
Зробіть «вузенькі оченята» та усміхніться всім.
Уроки № 15-16
🌼 1. Пригадаймо! Що вивчає синтаксис? Що вивчає пунктуація? Що таке граматична основа речення? Які є види граматичних основ? Яке речення є простим, а яке - складним?
Уроки № 13-14
Тема 1. РМ. Складання та розігрування діалогів-обговорень із різними співрозмовниками
Тема 2. Контрольна робота №1. “Вступ. Повторення. Синтаксис. Пунктуація”. Тестові завдання
🌼 1. Вправа 492 с.227 Завдання: Варіант Б (письмово)
08.10.2025 Зустріч у Google meet о 8:30
Уроки № 11-12
🌺 2. Прочитайте! Матеріал про види діалогів
Діалог-домовленість відбувається при вирішенні співрозмовниками питання про наміри, плани тощо. Це може бути діалог між двома друзями, двома студентами-медиками, двома вузько профільними спеціалістами різних галузей.
Діалог-розпитування може бути одностороннім чи двостороннім. Двосторонній діалог позначає ініціативність обох партнерів. Це може бути діалог на тему відсутності одного із учнів у школі, обговорення опрацьованого навчального матеріалу, домашнього завдання, неправильно призначеного лікування. Найчастіше використовується діалог-розпитування зразка Лікар-Пацієнт (пацієнт має скарги, лікар розпитує), Учень-Учитель (учень розпитує вчителя про незрозумілий матеріал).
Наступним за складністю є діалог — обмін враженнями (думками), метою якого є виклад свого бачення предмета, явища, події, коли співрозмовники висловлюють свою думку, погоджуються чи спростовують думки партнера. Створення діалогів такого типу передбачає володіння не лише спеціальною лексикою, але й багатогранність знань, їх комплексність.
Найскладнішим є діалог-обговорення (дискусія), коли співрозмовники намагаються виробити певне рішення, дійти певних висновків. Такі діалоги є абсолютно спонтанними і можуть виникати на різноманітних конференціях, зустрічах тощо.🌺 3. Вправа № 489 с.225-226. (письмово) Завдання 2: уявіть, що ви брали участь у презентації книжки "Ukraine. The Best". Сформулюйте за текстом статті 5-6 запитань. Використовуючи ці запитання, складіть діалог за змістом прочитаного (12-14 реплік).
Подивіться вгору-вниз, ліворуч-праворуч
Обведіть очима прямокутник
Покліпайте віями
Зробіть «вузенькі оченята» та усміхніться всім.
🌺🌺 ІІ. — Пропоную звернути увагу на доволі популярний сьогодні тип заробітку, як віддалена, або дистанційна, робота. Вона передбачає працю в зручний для вас час у зручному для вас місці, за вашою спеціальністю, а з роботодавцем спілкуєтесь безпосередньо через електронну пошту. Яким чином можна розпочати співпрацю з віддаленими організаціями? (Спочатку відвідати їх сайти, переглянути розділи «Вакансії», а потім надіслати своє резюме). Для того щоб у вас не виникало проблем щодо складанням резюме, розуміння суті цього документа, грамотного його оформлення, будьте уважними сьогодні.
Сьогодні однаково поширеними стають паперові й електронні резюме. Останні розміщують на спеціалізованих мережевих сайтах і відкриті для вільного доступу керівникам кадрових відділів підприємств, які набирають персонал.
Основними реквізитами резюме є:
назва виду документа;
прізвище, ім’я, по батькові;
домашня адреса;
контактна інформація: поштова, електронна адреса, телефон, факс тощо;
дата і місце народження;
мета;
професійний досвід;
освіта;
сімейний стан;
додаткові відомості;
підпис;
дата;
фотокартки (у разі потреби).
🌺 6. Практикуймо! Прочитай зразок резюме, визнач наявні та відсутні в ньому реквізити.
РЕЗЮМЕ
Світницька Раїса Анатоліївна
м. Славута, вул. Ізяславська, 15, кв. 14
телефон: 7-26-15
електронна пошта: ...
м. Славута, 17 вересня 1989 року
заміжня, має 3-річну доньку
перекладач
2006-2011 — Рівненський державний гуманітарний університет, факультет іноземних мов, кваліфікація — викладач англійської та німецької мов;
2011-2014 — працювала перекладачем на заводі «Будфарфор». Перекладала технічні інструкції; 2014-2016 — працювала в Славутській загальноосвітній школі № 5 на посаді вчителя англійської мови.
12.12. 2017 р. Р. А. Світницька
01.10.2025 Офлайн
УРОКИ №9-10
🌻 1. Пригадаймо! Запишіть речення. У чому його особливість? Складіть схему речення. Переробіть пряму мову на непряму.
🌻 Домашнє завдання: § 6, 7 с.34-35, 38 вивчити правила
24.09.2025 Зустріч у Google meet о 8:30 та 9:10
Уроки № 7-8
Кроки до виконання
🌺 Емоційне налаштування
Увага!!! Виконай!!! Вхідне діагностувальне тестування (за матеріалом 8 класу)
Подивіться вгору-вниз, ліворуч-праворуч
Обведіть очима прямокутник
Покліпайте віями
Зробіть «вузенькі оченята» та усміхніться всім.
Як працювати над вибірковим переказом тексту
1. Прочитайте текст.
2. Визначте тему й основну думку.
3. Вдумайтеся в тему, запропоновану для вибір переказу.
4. Виберіть із тексту матеріал, необхідний для розкриття теми (він може знаходитися в різних місцях тексту).
5. Визначте основну думку переказу.
6. Продумайте композицію переказу, тип мовлення.
7. Складіть план переказу.
17.09.2025 Офлайн
Уроки № 5-6 (2 уроки)
💢 1. Емоційне налаштування
💢 2. Спостерігаймо! Вправа № 34 с.26
"Сьогодні, - відповів Андрій, - будемо готуватися до олімпіади з біології".
💢 3. Перегляньте уважно урок онлайн за посиланням
1) про пряму та непряму мову
2) про розділові знаки при прямій мові
💢 4. Попрацюйте з підручником с.26-27 (теорія+схеми речень з прямою мовою)
💢 6. Вправа 37 с.28 (письмово. Речення № 2, 4, 6)
💢 7. Спостерігаймо! Вправа № 47 с.30
А. Зіставте речення. У якому з них чуже мовлення передано дослівно, без змін, а в якому - лише зі збереженням основного змісту?
Пряма мова :
"Васильку, го-ов! А йди сюди!" - гукнув з подвір'я батько.
Непряма мова:
Батько гукнув з подвір'я, щоб Василько йшов до нього.
Б. Перебудуйте подане речення з непрямою мовою на речення з прямою мовою.
Оля запитала в брата, що він хотів би на день народження.
💢 8. Перегляньте уважно урок онлайн за посиланням про заміну прямої мови непрямою АБО попрацюйте з матеріалом підручника с.31
💢 9. Вправа № 48 с. 32 (усно)
💢 10. Рефлексія та самооцінювання.
🌻 Домашнє завдання: § 4, 5 с.26-27, 31 вивчити правила та схеми + письмове завдання 👇
1) Вправа 52 с.33 (письмово. Завдання І, ІІ в підручнику)
ОБОВ'ЯЗКОВО! Фото вправи №52. Здавай завдання у Viber
2). Виконай ТЕСТ. Пряма і непряма мова (На урок. Відкрито до 13 жовтня до 20 години)
Для уважних!!! Вересень - час цвітіння вересу.
А з зображенням ви згодні?
10.09.2025 Зустріч у Google meet о 8:30 та асинхронно
Уроки № 3 - 4 (2 уроки)
✨ 1. Перегляньте урок онлайн
✨ 2. Попрацюйте з підручником + з поданими нижче схемами. Повторіть вивчене с.17, 18, 23
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК.
✨ 3. Вправа 14 с.17 (усно) Завдання І у підручнику.
Зверніть увагу! Слова о, ой, коли вони інтонаційно тісно зв'язані з дальшим звертанням (тобто після них немає паузи), комою не відокремлюємо.
Займенники ти, ви в будь-якому відмінку до групи звертання не входять.
✨ 4. Вправа 18 с.18-19 (письмово) Завдання: спишіть речення №3,5,6, розставляючи пропущені розділові знаки. Підкресліть однорідні члени речення та узагальнювальні слова відповідно до їхньої стнтаксичної ролі.
✨ 6. Вправа № 32 с.22 (письмово) Завдання: спишіть речення №3,4,5,7, розставляючи пропущені розділові знаки. Підкресліть означення й обставини як члени речення.
ОБОВ'ЯЗКОВО! Фото вправи №32
Здавайте завдання у Viber
✨ 7. Виконайте ТЕСТ. Просте ускладнене речення (Google форма)
✨ 8. Рефлексія та самооцінювання.
✨✨✨ Домашнє завдання: повторіть вивчене с.17, 18, 23; підготуйтеся до вхідного діагностичного тестування (за вивченим у 8 класі)
03.09.2025
Урок № 2
Доброго ранку, любі мої учні! 💝💝💝 Вітаю вас з початком 2025-2026 навчального року! Бажаю вам наполегливості, натхнення, творчості! 💛💙
03.09.2025
Урок № 1
Уявіть, що ось такі симпатичні пухнастики поселилися в кімнатах ліцею. Розгляньте картинку, прочитайте та оберіть, який із котиків вам найбільше сподобався?
🌼 3. Попрацюйте з підручником с.4-7. Прочитайте матеріал про розвиток мови, перекажіть його.
🌼 4. Розгляньте інфографіку на с.10
- Про що ви дізналися вперше?
- Які факти вас найбільше вразили?
🌼 5. Творча проєктна робота "У мові єдність, сила і майбутнє" натисни ТУТ (спільна презентація)


























Немає коментарів:
Дописати коментар