9-А,Б. Українська мова І семестр

 Зверніть увагу! Посилання на онлайн-урок    https://meet.google.com/jye-cifp-kof

9-А клас. Приєднатися до  курсу  https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7 
Код курсу xyherjo

9-Б клас. Приєднатися до курсу  https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7   
Код курсу  v4znqc7

 Наш підручник: Українська мова 9 клас. Автор О.Заболотний - Київ: Генеза, 2017

13.11.2024   9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                       9-Б клас.  Зустріч у Google meet о 9:55

Уроки № 19-20  (2 уроки)

Тема. Складносурядне речення (ССР), його будова. Засоби зв’язку між частинами складносурядного речення

Кроки до виконання

🎀 Налаштування на урок


🎀 1. Пригадаймо! Із чого складається граматична основа речення? Яка роль сполучників у мові? Для чого служать сполучники сурядності? На які види поділяються такі сполучники?

🎀 2. Спостерігаймо! Вправа 95 с.53 
Завдання А. Побудуйте з двох простих речень складносурядне за допомогою сполучника сурядності і.

Реве синій Дніпро.   і     Шумлять колосом лани.

Завдання Б. Чи можна в поданому складносурядному реченні поставити питання від однієї частини до другої? Чи рівноправні за змістом ці частини?

Реве Дніпро, й лани широкополі медами пахнуть, колосом шумлять (А.Малишко).
[...], й [...].

🎀 3. Перегляньте уроки онлайн

🎀 4. Опрацюйте теоретичний матеріал с.54-55 + вивчіть правила

🎀 5. Вправа № 97 с.55-56 (письмово)

🎀 6. Вправи № 99, 101 с.56,57 (усно)

🎀  7. Вправа № 106 с.58 (письмово)

🎀 8. Самоперевірка. ТЕСТ "ССР". Тисни ТУТ (Google форма)

ОБОВ*ЯЗКОВО! Фото вправи № 106 надішли у класрум (вправа 11 б.)

 🎀 🎀 Домашнє завдання:  § 10 с.54-55 вивчити правила

                            


                      Завдання для кмітливих так уважних 👆

06.11.2024   9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                    9-Б клас.  Зустріч у Google meet о 9:55

Уроки № 17-18  (2 уроки)

Тема. Повторення вивченого про складне речення.         
 РЗМ. Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням

Кроки до виконання
  
💦 Налаштування на урок

💦 І. Виконання тренувальних вправ

💦 1) Вправа №87 с.51 (письмово. Завдання: записати речення, підкреслити граматичні основи)

💦 2) Вправа № 88 с.51 (письмово. Завдання: продовжити речення так, щоб вони були складними, запишіть їх)
      
💦 3) Вправа № 93 с.53 (письмово. Завдання: списати, підкреслити граматичні основи. Визначити вид односкладних речень).

  ОБОВ*ЯЗКОВО! Фото вправ № 87, 88, 93 надішли у класрум   ОЦІНЮВАННЯ: 10 б.

👉 Окотренінг. Жодна людина не може гарно працювати (читати й писати), якщо в неї слабкі втомлені очі.

Подивіться вгору-вниз,  ліворуч-праворуч

Обведіть очима прямокутник

Покліпайте віями

Зробіть «вузенькі оченята» та усміхніться всім.


💦 ІІ. Робота над переказом
Працюємо за підручником.  Вправа № 496 с.229-231

🌻  1. Прочитай уважно текст. 

🌻  2. Поділи текст на логічно завершені частини і склади план

🌻  3. У зошиті запиши так:
Назва тексту: Бурштин нашої історії
Стиль тексту:  ... (визнач і запиши)
Тема тексту: ...  (визнач і запиши)
Основна думка тексту:  ...  (визнач і запиши)

                        План (Це зразок. Пунктів плану може бути більше!!!)
І.
ІІ.
   1.
   2.
   3.
ІІІ. 
🌻  4. Дай письмові відповіді на питання: (відповіді повинні бути змістовними)
1) Яку важливу проблему порушує журналіст?
2) Чому ця проблема потребує негайного вирішення?
3) Чому робота археологів є такою непростою, але важливою?
4) У чому цінність археологічних знахідок?

  ОБОВ*ЯЗКОВО! Фото роботи надішли у класрум 
❗ Зверни  увагу! Робота оцінюється так: стиль, тема - по 0,5б., ідея - 1б., план - 6 б., кожне з 4 питань - по 1б.,  тобто загальний бал - 12)

🌻 Домашнє завдання: підготуйся до усного переказу тексту;  
§ 9 с.48-49 повторити правила про складне речення
________________________________________

Пропоную вам:

1. Перегляньте відео про особливості нашої мови

2. Візьміть участь у конкурсній онлайн-вікторині "Українська мова - наш скарб"   Натисніть ТУТ  УВАГА! Зробіть скрін під час надсилання результатів вікторини! Це ваш додатковий високий бонус 😀

23.10.2024   9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                     9-Б клас.  Зустріч у Google meet о 10:55 

Уроки № 15-16  (2 уроки)

Тема. Складне речення та його ознаки. Сполучникові й безсполучникові складні речення

Кроки до виконання

 🌼 "Метафоричний криголам"


🌼  1. Пригадаймо! Що вивчає синтаксис? Що вивчає пунктуація? Що таке граматична основа речення? Які є види граматичних основ?   
Яке речення є простим, а яке - складним?

🌼 2. Спостерігаймо! Вправа № 80 с.48 
Завдання 1.  Зіставте складні речення.У якому з них частини з'єднано за допомогою сполучника, а в якому - без сполучника?

1. У саду достигли черешні, на городі почервоніла полуниця. 
[...], [...].
2. Настя збирала полуницю, а Ваня рвав черешні. 
[...], а [...].
3. Ваня збирав полуницю та рвав черешні, щоб Настя зварила вареники.
[...],   ( щоб ...  ).

Завдання 2. Побудуйте з двох простих речень складне за допомогою сполучника, а потім - без сполучника.

М'яч потрапив у ворота суперника. Ми з Тарасом зірвалися з крісел.


🌼 3. Перегляньте уважно урок онлайн про складне речення (хто не був на уроці онлайн)


+ опрацюйте теоретичний матеріал с.48-49

🌼 4. Вправа № 81 с.49 (письмово. Речення №1,2,3,5)

🌼 5. Вправа № 86 с.51 (письмово)

🌼 6. Вправа № 91 с.52 (письмово. Речення №2,3,4,5)

🌼🌻 🌼 Домашнє завдання: § 9 с.48-49 вивчити правила; підготуватися до с.р. 
🌼 1. Виконайте  ТЕСТ. "Складне речення" (Google форма)
🌼 2. Виконайте конкурсну онлайн-вікторину "Українська мова - наш скарб"   Натисніть ТУТ 

__________________________________

                                    !!! Для уважних !!!

16.10.2024   9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                     9-Б клас.  Зустріч у Google meet о 10:55

Уроки № 13-14  (2 уроки)

Тема 1. РМ. Складання та розігрування діалогів-обговорень із різними співрозмовниками

Тема 2. Контрольна робота №1. “Вступ. Повторення. Синтаксис. Пунктуація”. Тестові завдання

Кроки до виконання

 🌼 Емоційне налаштування "Метафоричний криголам"


🌼 🌼 🌼 Хвилинка культури мовлення. Відредагуйте словосполучення

     На протязі дня, при любих обставинах, відкривати очі, в виду викладеного, вести переписку, заключати угоду, обновлення складу, зустрічаються недоліки.

🌼 🌼 🌼 Розрізняймо! 
 ЕкономІчний - який вигідний з господарського погляду (економічний літак, метод, режим, економічна технологія)

 ЕконОмний - який ощадливо витрачає що-небудь, дотримується економії; стриманий у виявленні чогось (економний господар, засіб)

🌼 🌼 🌼  Акцентуаційна хвилинка. Наголошуймо правильно слова.
   БорОдавка, бюлетЕнь, вИпадок, горобИна, горошИна, гуртОжиок, дІти, з дІтьми, довІдник, добУток, дОнька, дочкА, зАгадка, жалюзІ, каталОг, кОлесо, кОмин, кропивА, кУрятина, літОпис.

🌼 1. Вправа 492 с.227 Завдання: Варіант Б (письмово)

Текст діалогу запишіть ТУТ

🌼 2. Пригадаймо вивчене про члени речення, пряму мову, діалог, цитати (підручник с.13-38). Дайте усно відповіді на запитання №1-5 для самоперевірки с.44

🌼 3. Вправа № 76 с.41 (усно)

🌼 4. "Із глибин мовознавства" (про невласне пряму мову) с.43
 
🌼  5. Вправа № 79 с.43 (письмово)

🌼 6. Виконайте завдання контрольної роботи

🌼 Домашнє завдання:   виконайте 👉 Вправи-конструктори;   пригадайте вивчене про члени речення (головні та другорядні)


09.10.2024   9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                     9-Б клас.   Зустріч у Google meet о 9:55

Уроки № 11-12 (2 уроки)

Тема 1. РМ. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість)
Тема 2. РМ. Ділові папери. Резюме

Кроки до виконання

🌺 Емоційне налаштування  "Передбачення на урок" ТУТ

🌺🌺 Сьогодні пропоную вам спробувати свої сили в інтелектуальному змаганні Олімпіада 2024 з УМЛ.
Завдання 👉 Натисни ТУТ 

🌺  1. Перегляньте табличку "Вимоги до мовлення" c.225

🌺 2. Прочитайте!  Матеріал про види діалогів

Діалог-домовленість відбувається при вирішенні співрозмовниками питання про наміри, плани тощо. Це може бути діалог між двома друзями, двома студентами-медиками, двома вузько профільними спеціалістами різних галузей.

Діалог-розпитування може бути одностороннім чи двостороннім. Двосторонній діалог позначає ініціативність обох партнерів. Це може бути діалог на тему відсутності одного із учнів у школі, обговорення опрацьованого навчального матеріалу, домашнього завдання, неправильно призначеного лікування. Найчастіше використовується діалог-розпитування зразка Лікар-Пацієнт (пацієнт має скарги, лікар розпитує), Учень-Учитель (учень розпитує вчителя про незрозумілий матеріал).

Наступним за складністю є діалог обмін враженнями (думками), метою якого є виклад свого бачення предмета, явища, події, коли співрозмовники висловлюють свою думку, погоджуються чи спростовують думки партнера. Створення діалогів такого типу передбачає володіння не лише спеціальною лексикою, але й багатогранність знань, їх комплексність.

Найскладнішим є діалог-обговорення (дискусія), коли співрозмовники намагаються виробити певне рішення, дійти певних висновків. Такі діалоги є абсолютно спонтанними і можуть виникати на різноманітних конференціях, зустрічах тощо.

🌺 3. Вправа 489 с.225-226. (письмово) Завдання 2: уявіть, що ви брали участь у презентації книжки "Ukraine. The Best". Сформулюйте за текстом статті 5-6 запитань. Використовуючи ці запитання, складіть діалог за змістом прочитаного (12-14 реплік).

👉 Окотренінг. Жодна людина не може гарно працювати (читати й писати), якщо в неї слабкі втомлені очі.

Подивіться вгору-вниз,  ліворуч-праворуч

Обведіть очима прямокутник

Покліпайте віями

Зробіть «вузенькі оченята» та усміхніться всім.

🌺🌺 ІІ. — Пропоную звернути увагу на доволі популярний сьогодні тип заробітку, як віддалена, або дистанційна, робота. Вона передбачає працю в зручний для вас час у зручному для вас місці, за вашою спеціальністю, а з роботодавцем спілкуєтесь безпосередньо через електронну пошту. Яким чином можна розпочати співпрацю з віддаленими організаціями? (Спочатку> відвідати їх сайти, переглянути розділи «Вакансії», а потім надіслати своє резюме).  Для того щоб у вас не виникало проблем щодо складанням резюме, розуміння суті цього документа, грамотного його оформлення, будьте уважними сьогодні.

🌺 4. Перегляньте урок онлайн (Пояснення, що стосується резюме, дивіться з 4 хв. 37 секунди)
🌺 5. Прочитайте!   Резюме — це документ, у якому коротко викладено особисті, освітні та професійні відомості про людину, адресований роботодавцеві. Складається особою, що бажає зайняти певну вакансію, під час прийому на роботу. Особливістю такого документа є стислість (його обсяг, як правило, не перевищує 1 аркуша).

Сьогодні однаково поширеними стають паперові й електронні резюме. Останні розміщують на спеціалізованих мережевих сайтах і відкриті для вільного доступу керівникам кадрових відділів підприємств, які набирають персонал.

Основними реквізитами резюме є:

  • назва виду документа;

  • прізвище, ім’я, по батькові;

  • домашня адреса;

  • контактна інформація: поштова, електронна адреса, телефон, факс тощо;

  • дата і місце народження;

  • мета;

  • професійний досвід;

  • освіта;

  • сімейний стан;

  • додаткові відомості;

  • підпис;

  • дата;

  • фотокартки (у разі потреби).

🌺 6. Практикуймо! Прочитай зразок резюме, визнач наявні та відсутні в ньому реквізити.

РЕЗЮМЕ

Світницька Раїса Анатоліївна

м. Славута, вул. Ізяславська, 15, кв. 14

телефон: 7-26-15

електронна пошта: ...

м. Славута, 17 вересня 1989 року

заміжня, має 3-річну доньку

перекладач

2006-2011 — Рівненський державний гуманітарний університет, факультет іноземних мов, кваліфікація — викладач англійської та німецької мов;

2011-2014 — працювала перекладачем на заводі «Будфарфор». Перекладала технічні інструкції; 2014-2016 — працювала в Славутській загальноосвітній школі № 5 на посаді вчителя англійської мови.

  • 12. 2017 р.                                                   Р. А. Світницька

🌺 7. УВАГА! Сайт для створення резюме (віртуальний практикум зі створення власного резюме) натисніть ТУТ
🌺8. Письмова робота: складіть  та запишіть резюме (професію оберіть самостійно саме ту, яку ви мрієте у майбутньому здобути). Скористайтеся реквізитами!!!
ОБОВ'ЯЗКОВО! Фото вправи №489 (діалог) та резюме Здавай у класрумі, тобто ТУТ 👇https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7
🌻 Домашнє завдання: § 4-7 с.26-37 повторити правила; підготуватися до КР 
_____________________

02.10.2024   9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                     9-Б клас.   Зустріч у Google meet о 9:55

Уроки № 9-10 (2 уроки)

Тема 1. Цитата як спосіб передавання чужої мови

Тема 2. Діалог. Розділові знаки при діалозі

Кроки до виконання

🌻   "Метафоричний криголам"


🌻 1. Пригадаймо! Запишіть речення. У чому його особливість? Складіть схему речення. Переробіть пряму мову на непряму.

Григір Тютюнник ділився своїм враженням: " Прочитав словник Грінченка і ледве не танцював на радощах - так багато відкрив мені цей блискучий твір".

І. Цитата

🌻 2. Спостерігаймо! Вправа № 57 с.34 (усно)

🌻 3. Перегляньте урок онлайн 


🌻 4. Перегляньте урок онлайн Розділові знаки при цитатах



🌻 5. Попрацюйте з підручником с.34-35, щоб закріпити вивчене.

🌻 6. Вправа № 59 с.35 (усно)

🌻 7. Вправи № 61 с.36 (письмово)

ІІ. Діалог

🌻 8. Спостерігаймо! Вправа № 66 с.37-38 (усно)

🌻 9. Перегляньте урок онлайн Діалог + підручник с.38


🌻 10. Вправа 
№ 69  с.39(письмово. Завдання: запишіть текст у формі діалогу, розставляючи пропущені розділові знаки. Знайдіть і підкресліть фразеологізми, усно поясніть їх значення)
ОБОВ'ЯЗКОВО! Фото вправи №69.  Здавай завдання ТУТ 👇https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7

🌻 11. Виконайте  ТЕСТ. Цитата. Діалог (Google форма)

🌻 Домашнє завдання: § 6, 7 с.34-35, 38 вивчити правила 


25.09.2024   9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                     9-Б клас.   Зустріч у Google meet о 10:55

Уроки № 7-8  (2 уроки)

Тема 1. Синтаксис. Пунктуація. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові
Тема 2. Непряма мова. Заміна прямої мови непрямою

Кроки до виконання

💢 1. Пригадай!    Які є види мовленнєвої діяльності?

💢 2. 
Переказ тексту. Вправа № 518 с.242-244

💢  3. Спостерігаймо! Вправа № 34 с.26
    Знайдіть у реченні пряму мову. Зверніть увагу на місце її щодо слів автора та на розділові знаки. Перебудуйте речення так, щоб: 1) уся пряма мова була перед словами автора; 2) уся пряма мова була після слів автора

"Сьогодні, - відповів Андрій, - будемо готуватися до олімпіади з біології".

4. Перегляньте уважно урок онлайн за посиланням

1) про пряму та непряму мову

2) про розділові знаки при прямій мові

💢 5. Попрацюйте з підручником с.26-27 (теорія+схеми речень з прямою мовою)

💢 6. Вправа 40 с.29 (письмово)

💢 7. Вправа 37 с.28 (письмово. Речення № 2, 4, 6)

💢 8Спостерігаймо! Вправа № 47 с.30

А. Зіставте речення. У якому з них чуже мовлення передано дослівно, без змін, а в якому - лише зі збереженням основного змісту?

Пряма мова :

"Васильку, го-ов! А йди сюди!" - гукнув з подвір'я батько.

Непряма мова: 

Батько гукнув з подвір'я, щоб Василько йшов до нього.

Б. Перебудуйте подане речення з непрямою мовою на речення з прямою мовою.

Оля запитала в брата, що він хотів би на день народження.

💢 9. Перегляньте уважно урок онлайн за посиланням про заміну прямої мови непрямою АБО попрацюйте з матеріалом підручника с.31

💢 10Вправа № 48 с. 32 (усно)

💢 11. Вправа 52 с.33 (письмово. Завдання І, ІІ в підручнику)

ОБОВ'ЯЗКОВО! Фото вправи №52.  Здавай завдання ТУТ 👇https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7

💢 12. Самоперевірка. Виконай ТЕСТ. Пряма і непряма мова (На урок. Відкрито до 21 жовтня до 21 години)

🌻 Домашнє завдання: § 4, 5 с.26-27, 31 вивчити правила та схеми

____________________________________

18.09.2024    9-А клас.  Асинхронно

                      9-Б клас.  Асинхронно

Уроки № 5-6  (2 уроки)

Тема. Вхідне діагностичне тестування. РМ №1. Повторення й узагальнення  вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання. Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення.
РМ№2. Вибірковий усний переказ тексту наукового стилю

Кроки до виконання

     Увага!!! Виконай!!! Вхідне діагностичне тестування  (за матеріалом 8 класу)

🌺 1. Пригадай!
- Що таке мова і мовлення? Кого називають адресатом мовлення?
- Які є види мовленнєвої діяльності? (с.220)
- Які є стилі та жанри мовлення?
- Які є різновиди читання та аудіювання?



 🌼2. Вправа 482 с.219 (усно) Завдання І, ІІ.

🌺 3. Робота за схемою с.220. Завдання: усно опиши мовленнєву ситуацію.

🌼 4. Вправи 483, 484 с.220 (усно)

👉 Окотренінг. Жодна людина не може гарно працювати (читати й писати), якщо в неї слабкі втомлені очі.

Подивіться вгору-вниз,  ліворуч-праворуч

Обведіть очима прямокутник

Покліпайте віями

Зробіть «вузенькі оченята» та усміхніться всім.


🌺 5. Опрацюй пам'ятку "Як працювати над вибірковим переказом"  (підручник с.244)

Як працювати над вибірковим переказом тексту

1. Прочитайте текст.

2. Визначте тему й основну думку.

3. Вдумайтеся в тему, запропоновану для вибір переказу.

4. Виберіть із тексту матеріал, необхідний для розкриття теми (він може знаходитися в різних місцях тексту).

5. Визначте основну думку переказу.

6. Продумайте композицію переказу, тип мовлення.

7. Складіть план переказу.

          8. Перекажіть прочитане.

 🌼 6. Вправа 518 с.242-244. (письмово) Завдання: прочитайте текст вдруге. За планом усно перекажіть частину, у якій розповідається про килимарство й ковальство.  Обов'язково запишіть назву тексту, складений  план вибіркового переказу. Усно перекажіть текст за планом.

У зошиті запиши так:
Назва тексту: Художні промисли
Стиль тексту:  ... (визнач і запиши)
Тема тексту: ...  (визнач і запиши)
Основна думка тексту:  ...  (визнач і запиши)

                          План (Це зразок. Пунктів плану може бути більше!!!)
І.
ІІ.
   1.
   2.
   3.
ІІІ. 

ОБОВ'ЯЗКОВО! Фото вправи №518  Здавай завдання ТУТ 👇https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7

🌻  Домашнє завдання: повторити с.220; підготуватися до усного переказу тексту (вправа 518)

_________________________________________________
                      

Для уважних!!!   Вересень - час цвітіння вересу. 

                                А з зображенням ви згодні?

11.09.2024     9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                       9-Б клас.  Зустріч у Google meet о 10:55

Уроки № 3 - 4 (2 уроки)

Тема.  Просте ускладнене речення. Розділові знаки в простому ускладненому реченні

Кроки  до виконання
 
Перевірка д/з. Вправа № 5 с.14
    
Самоперевірка. Виконайте тест. Односкладне речення   (Google форма)

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК. Повторення

1. Перегляньте урок онлайн

2. Попрацюйте з підручником + з поданими нижче схемами. Повторіть вивчене с.17, 18, 23 


ПРАКТИЧНИЙ БЛОК. 

3. Вправа 14 с.17 (усно) Завдання І у підручнику.

Зверніть увагу! Слова о, ой, коли вони інтонаційно тісно зв'язані з дальшим звертанням (тобто після них немає паузи), комою не відокремлюємо.

Займенники ти, ви в будь-якому відмінку до групи звертання не входять.

4. Вправа 18 с.18-19  (письмово) Завдання: спишіть речення №3,5,6, розставляючи пропущені розділові знаки. Підкресліть однорідні члени речення та узагальнювальні слова відповідно до їхньої стнтаксичної ролі.


5. Вправа 27 с.21 (письмово) Завдання: перебудуйте подані речення №1,2,3,4 на речення з відокремленими членами. Утворені речення запишіть.

6. Вправа № 32 с.22 (письмово) Завдання: спишіть речення №3,4,5,7, розставляючи пропущені розділові знаки. Підкресліть означення й обставини як члени речення.

ОБОВ'ЯЗКОВО! Фото вправи №32  Здавай завдання ТУТ 👇https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7

7. Виконайте ТЕСТ. Просте ускладнене речення (Google форма)

Домашнє завдання: повторіть вивчене с.17, 18, 23; підготуйтеся до вхідного діагностичного тестування (за вивченим у 8 класі)

__________________________________

04.09.2024     9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:55

                       9-Б клас.  Зустріч у Google meet о 12:00

Урок № 2 

Тема. Повторення вивченого. Граматична основа. Односкладне та двоскладне речення

Кроки  до виконання

1. Перегляньте уважно онлайн-урок

2. Уважно ще раз повторіть матеріал підручника с.13, 14

3. Вправа № 5 с.14. (письмово 1-3 речення) Завдання І (за підручником).

4. Вправа №6 с.14  (усно)

5. Виконайте тест. Граматична основа (Google форма)

Домашнє завдання: с.13, 14 повторити; 
ОБОВ'ЯЗКОВО! Здавай завдання ТУТ 👇https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7

______________________________________

Доброго ранку, любі мої учні! Вітаю Вас з початком 2024-2025 навчального року! Бажаю Вам наполегливості,  натхнення, творчості! Усім нам миру, перемоги та офлайн-зустрічі у нашому ліцеї! 

Зверніть увагу! Посилання на онлайн-урок    https://meet.google.com/jye-cifp-kof

9-А клас. Приєднатися до  курсу  https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7 
Код курсу xyherjo

9-Б клас. Приєднатися до курсу https://classroom.google.com/c/NzA5MTIxNTQ0NDA2?cjc=v4znqc7   
Код курсу  v4znqc7

04.09.2024     9-А клас.  Зустріч у Google meet о 9:00

                       9-Б клас.  Зустріч у Google meet о 10:55

Урок № 1 (2 години)

Тема.  Вступ. Розвиток української мови

 Наш підручник: Українська мова 9 клас. Автор О.Заболотний - Київ: Генеза, 2017

Кроки  до виконання

1. Розгляньте підручник. Зміст у кінці підручника.
Зверніть увагу! На с.251- 266 є додатки з основними орфограмами, пунктограмами, словничками для зручної роботи.

2. Перегляньте уважно онлайн-урок 

3. Попрацюйте з підручником с.4-7. Прочитайте матеріал про розвиток мови, перекажіть його.

4. Розгляньте інфографіку на с.10

- Про що ви дізналися вперше?

- Які факти вас найбільше вразили?

5. Творча проєктна робота "У мові єдність, сила і майбутнє" натисни ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар